Edenred & Joyn

|Wist je dat?

Hoe zorg je voor loyale klanten? Hoe maak je van een nieuwe bezoeker een trouwe klant? Daar heb jij zeker al over nagedacht.

Ken je de digitale klantenkaart van Joyn al? Hiermee maak je een automatisch klantenbestand aan en kun je hen doelgerichte e-mails en promoties sturen. En je klanten? Zij kunnen moeiteloos betalen en punten sparen. Andere troef? Ze kunnen ook in een handomdraai profiteren van gepersonaliseerde kortingen en beloningen! Wij hebben geweldig nieuws voor jou: voortaan kun je ook Edenred aan de Joyn-app toevoegen!

 

EDENRED & JOYN

Edenred staat altijd voor je klaar om je zaak te helpen groeien en je activiteiten te digitaliseren … Na Uber Eats, bakkersonline.be en slagersonline.be starten we een nieuwe samenwerking met Joyn, de loyaltyspecialist voor retailbedrijven

 

EEN GESLAAGD DUO

Door de Edenred-kaart aan de Joyn-app te koppelen, kun je mobiel betalen aanbieden en je klanten aanmoedigen om vaker bij je te kopen.

Dankzij deze nieuwe samenwerking – die trouwens geldig is voor Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque, Ticket Compliments en/of Ticket Sport & Culture – vergroot je de kans dat klanten terugkeren. Overtuig hen dus om hun maandelijkse budget aan maaltijdcheques of andere bonussen in jouw zaak te besteden.

MOBIEL BETALEN

Twee merken die de handen ineenslaan, dat kan alleen maar voordelen opleveren! Bied je klanten de mogelijkheid om mobiel te betalen: ze hoeven hun portefeuille niet te zoeken, maar betalen in een-twee-drie met hun smartphone. De Edenred-kaart is ook gemakkelijk aan andere gezinsleden te koppelen, zodat ze de elektronische kaart niet altijd op zak moeten hebben. En jouw voordeel? Jij benut de oplossingen van Edenred optimaal en lokt nieuwe klanten, ook zonder betaalterminal in je zaak!

 

CONTACTLOOS, SNEL EN EENVOUDIG

Moeiteloos betalen en punten sparen, dat is wat klanten willen! Combineer de voordelen van de Edenred-kaart met die van het Joyn-loyaltyprogramma. Jij bepaalt zelf de waarde van de verdiende getrouwheidspunten.

Je activiteiten een flinke boost geven? De 1,5 miljoen gebruikers van de Edenred-kaart aantrekken en er trouwe klanten van maken? Graag, zeg je? Precies daarom bundelen Edenred en Joyn hun krachten om kleine bedrijven te helpen met hun digitalisering.

Je vindt het antwoord op al je vragen in ons hulpcentrum.

 
IN EEN NOTENDOP
VOORDELEN VAN EDENRED

✓ Je trekt nieuwe Edenred-kaarthouders aan

✓ Je bestaande klanten blijven trouw en tevreden

✓ Een hoger gemiddeld aankoopbedrag

✓ Ook geldig op je webshop

✓ Terugbetaling in slechts twee werkdagen

✓ Meer zichtbaarheid, in de winkel en online

✓ Talrijke tips op onze blog + tips en tricks om je zaak beter te beheren

VOORDELEN VAN JOYN

✓ Je klanten betalen en sparen punten tegelijk

✓ Een automatisch onlineklantenbestand

✓ Een effectieve tool voor e-mailings

✓ Extra zichtbaarheid

✓ Beloningen en kortingsbonnen voor je klanten

✓ Betalingen in de winkel en online

✓ Een digitale klantenkaart die je klanten in meer dan 7500 winkels kunnen gebruiken

Vond je dit artikel leuk?

Neem de tijd om te klikken om uw mening met ons te delen en maak onze volgende artikelen nog relevanter voor uw behoeften.

Bedankt voor het delen van uw mening met ons.

  • Dit artikel delen