Horeca is back

|Trends

Eindelijk! Ein-de-lijk heeft de overheid een datum geprikt! Je kunt dus voorzichtig beginnen uitkijken naar de heropening van je zaak en je klanten binnenkort hopelijk weer ter plaatse bedienen. Vandaag is niets zeker, maar na zo'n ongezien crisisjaar wil je uiteraard maar één ding: de deuren van je zaak opnieuw openen. En dat willen wij ook!

WIL JE VANAF DAG ÉÉN EEN VOLLE ZAAK? TOP!

Laat niets aan het toeval over en maak van die heropening een groot succes. Sommige klanten hebben hier zo lang naar uitgekeken en leggen de lat dus extra hoog. Op de piekmomenten kan het extreem druk zijn. En dat is ook wat je wilt, maar je bent er wel een tijdje uit geweest. Het wordt dus best een uitdaging om je cool te bewaren en aan alle verwachtingen te voldoen.

Bereid je goed voor en zorg dat je op een sterk team kunt rekenen. Lees daarom zeker ons artikel over de verschillende manieren om je personeel opnieuw te activeren.

NOG NIET GEDAAN? EEN GOEDE VOORBEREIDING IS GOUD WAARD!

Maar hoe? Maak reclame bij je klanten, op de sociale media, in de vitrine van je zaak ... Anticipeer op wat komen zal. 

Pssst … Ken je onze tips al om het beste uit Facebook en Instagram te halen?

HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE KLANTEN TERUGKEREN?

Hen geruststellen is de boodschap! Creëer vertrouwen en schep een band. Een goede dienstverlening en communicatie zijn hierbij cruciaal. Meer informatie lees je in ons artikel over dit onderwerp.

Maar hoe kom je het beste uit deze crisis? De heropening zal in stappen gebeuren en de terugkeer naar het normale leven zal tijd vragen ... Lees ons artikel over de drie stappen: heropstart, herlancering en heropbouw.

HOE WERK JE MET VERSCHILLENDE VERKOOPMETHODES?

Ter plaatse, takeaway, thuislevering ... Je klanten genieten graag op verschillende manieren van je gerechten.  Je hebt dus verschillende bestelmogelijkheden nodig. Bovendien moet je zaak aangepast zijn aan alle klanten: de mensen die ter plaatse eten, de mensen die iets komen afhalen, de koeriers die soms met hun grote zakken aan de ingang staan te wachten. En ondertussen moet iedereen ook de hygiënemaatregelen kunnen naleven. Voorzie daarom bij voorkeur twee aparte ruimtes: één om eten af te halen en één om ter plaatse te eten. Hier vind je nog meer tips!

Je hebt het al begrepen: bij Edenred willen we jouw omzet een boost geven én je in elke situatie begeleiden.

We hebben niet gewacht op de heropening van de horeca om je te steunen. En ook in 2021 blijven we innoveren om je nog beter te helpen!

6 INITIATIEVEN VAN EDENRED OM JE ZAAK TE ONDERSTEUNEN

CONSUMPTIECHEQUE EDENRED

> 5500 handelaars hebben al van deze tool gebruikgemaakt voor hun heropening

#HORECACOMEBACK

Gratis 20% extra waarde bij aankoop van een bon met Edenred

WEEKEND VAN DE KLANT

10 restaurantbonnen van € 300 voor de horecawedstrijd

E-COMMERCE

85% van onze gebruikers willen Edenred online gebruiken

UBER EATS

Elke maand > 10.000 bestellingen met Ticket Restaurant, exclusief bij Edenred

FOOD-PROGRAMMA

Tips over gezonde voeding voor de restauranthouders en hun klanten

COMMUNICATIEKITS OM NIEUWE KLANTEN AAN TE TREKKEN

Nodig de gebruikers van de Edenred-kaart uit om hun aankopen met hun Ticket Restaurant te betalen

  • Elke maand tot € 160
  • 1,5 miljoen gebruikers
  • Op de Edenred-kaart
  • Terugbetaling binnen 2 werkdagen

Download het promotiekit

Profiteer van de Consumptiecheque Edenred voor de heropstart na de lockdown

  • Tot € 300 
  • > 200.000 gebruikers
  • Cheques in papieren formaat
  • Terug te sturen voor terugbetaling

Download het promotiekit

ONLINE ZICHTBAARHEID

Ken je onze zoekfunctie al? Onze gebruikers kunnen daar jouw zaak ontdekken.

Controleer al je gegevens en neem eventueel contact op met onze helpdesk. 

NOG MEER TIPS?

Ontdek al onze recente tips op de hoofdpagina van de blog voor de partnerhandelaars van het Edenred-netwerk. Klik hier!

Heb je zelf ook tips? Laat het ons weten!

Vond je dit artikel leuk?

Neem de tijd om te klikken om uw mening met ons te delen en maak onze volgende artikelen nog relevanter voor uw behoeften.

Bedankt voor het delen van uw mening met ons.

  • Dit artikel delen